مصاحبه آرشیو خبر ها
پیروزی در یوونتوس یک اجبار است

پیروزی در یوونتوس یک اجبار است

جورجو کیلینی مدافع قدرتمند یووه که سابقه گلزنی در ورزشگاه سن پائولو را در کارنامه خود دارد در فاصله 2 روز مانده به دیدار حساس با ناپولی مصاحبه ای جالب با سیمونا سُدینی مهاجم تیم بانوان یوونتوس انجام داده است که با هم می خوانیم.

 

جورجو ; از شکست بیشتر یاد میگیری یا از پیروزی؟

 

همیشه این امید و آرزو وجود دارد که بازنده نباشید، اما حقیقت این است که شکست برای بدست آوردن انگیزه های مناسب لازم است و همچنین برای یک تمرکز درست برای رسیدن به پیروزی نهایی.

 

وقتی که قهرمان می شوید، با لذت لحظه قهرمانی و اهدای جام زندگی می کنی یا اینکه بازی به بازی پیش می روی؟

 

در یوونتوس پیروز شدن تقریباً یک اجبار است. وقتی که قهرمانی را بدست می آوری نگاه می کنی که چگونه انجامش دادی و عملکردت را می بینی. و بزرگترین تجلیل برای تو آرامش بعد از ماه های شکست است.

 

چگونه مهاجم ها را مهار می کنی؟

 

مهار کردن مهاجم به یک جدال شخصی تبدیل می شود، باید تلاش کنید که یک مهاجم را پیش بینی کنید. حرکاتش را بفهمید و سعی داشته باشد که اجازه گلزنی به او را ندهید.

 

دستورالعمل خاصی را برای 10 سال ماندن در یوونتوس داری؟

 

برای ماندن سال های زیادی در یووه نیاز است که فرد خاصی باشید و تمام روزها را با اشتیاق کار کنید و در نهایت زمین مسابقه فقط یک نتیجه (از کار شما) خواهد بود.

 

بعد از اتمام بازی تو و مهاجم حریف در مورد بازی و تقابلی که داشتید با هم صحبت و شوخی می کنید؟

 

با بالاتر رفتن سنم من در این مورد بهتر شدم، و باید قبول کنم که می توانم رابطه خوبی با مهاجم حریف داشته باشم. در زمان جوانی ام یکم جنگجو و دعوایی بودم!

 

مدافع بودن یک سبک از زندگی است؟

 

مدافع بودن مطمئناً در زمین مسابقه یک سبک از زندگی است، باید از اینکه اجازه نمی دهید مدافع حریف گلزنی کند لذت ببرید و همچنین لذت بردن در دوئل با مهاجم برای از بین بردن آنچه می خواهد انجام دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: